måndag 11 februari 2008

Drömnallen

Aftonbladet visar upp SE:s nya mobil X1 som bygger på nya Xperia-linjen. Ser mkt bra ut. Har inte sett en attraktiv mobil sen jag köpe min k750i för snart 3 år sedan. De flesta har byggt på i princip samma koncept sen dess. Den HTC jag använder nu saknar till exempel många av de funktioner K750:an hade.





Vad jag vill ha:

  • Grym täckning med klockren hand-over 3G/gsm. (Behöver iofs inte 3G)
  • Tangenter som inte lever sitt eget liv och är lättmanövrerade. (Hejdå HTC)
  • Välfungerande SMS-funktion. Snabb och lätt T9.
  • Push-mail/Outlook-synk.
  • Bluetooth-stereo handset/hörlur som fungerar.
  • Ok kamera. (k750 2mp funkar)
  • Med mera. Men dessa var de viktigaste. Föruton 3G och Outlook/push hade 750:n det mesta vad jag minns.
Att kunna köra m.youtube.com samt annat lulllull blir bonus.

Inga kommentarer: